Clienții care nu sunt mulțumiți de produs/serviciile noastre îl pot cere rambursării sumei, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos, in termen de 14 zile de la plasarea comenzii (conform Ordonantei de Urgenta nr.34/2014). Mai întâi trebuie să primim produsele returnate, doar după aceea se va rambursa preţul lor. Cumpărătorul va suporta toate costurile care apar din cauza renuntării. Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate, lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mail office@myforest.ro, unde vor specifica următoarele:
– produsul/produsele pe care doresc să le returneze
– motivul rambursării sumei
O comanda plasata poate fi anulata inainte de expedierea acesteia prin solicitarea clientului in scris trimitand un e-mail la office@myforest.ro , mentionand clar anularea si numarul comenzii.
